
Felanmälan, frågor & övriga ärenden
Felanmälan, frågor och övriga ärenden skickas in genom att logga in på Mina Sidor. eller i vår boendeapp. Där kan du felanmäla dygnet runt.
Du kan också ringa till kundservice på 031-731 50 00, vardagar kl. 08.00-15.00. Vid akuta fel ring fastighetsjouren på 031-18 48 33.

Boendeappen & Mina sidor
Mina Sidor
App Store – för dig med iPhone
Google Play – för dig med Android

Boservice
Kontaktinformation till Boservice i ditt område
Boservice öppettider:
måndag-fredag kl. 07.15-08.30

Bobutiken
Vi tar endast emot bokade besök. Kontakta oss för att boka en tid i Bobutiken.
Kontakt
031-731 51 90
Tis-fre 8.00-12.00
bobutiken@bostadsbolaget.se
Besöksadress:
Engelbrektsgatan 69–71

Störningar
Om du skulle råka ut för ett allvarligt fel utanför kontorstid och det inte kan vänta till nästa dag kan du ringa Fastighetsjouren /Störningsjouren på 031-18 48 33.
Observera att det gäller allvarliga och akuta fel. Du kan också använda detta nummer om du upplever allvarliga störningar i ditt boende kvällar, nätter eller helger.

Trygghetsvärdar
Hammarkullen
031- 731 53 00
Alla dagar kl. 16-23
Rannebergen
031- 731 52 00
Alla dagar kl. 16-23
Tynnered
031-332 13 50
Mejl trygghetsvärdar i Tynnered
Alla dagar kl. 15-23
Brunnsbo
031- 332 14 60
Alla dagar kl. 15-23
Frölunda/Västra Järnbrott
031-332 13 53
Mejl trygghetsvärdar i Frölunda/Västra Järnbrott
Alla dagar kl. 15-23
Biskopsgården
031- 731 54 00
Alla dagar kl. 15-23

Skadedjur
Som hyresgäst hos Bostadsbolaget får du gratis rådgivning och sanering om du drabbas av skadedjur i lägenheten.
Har du frågor om skadedjur eller behöver hjälp ringer du Anticimex direkt på telefon 075-245 10 00.