Felanmälan, frågor & övriga ärenden
Felanmälan, frågor och övriga ärenden skickas in genom att logga in på Mina Sidor. eller i vår boendeapp. Där kan du felanmäla dygnet runt.
Du kan också ringa till kundservice på 031-731 50 00, vardagar kl. 08.00-15.00. Vid akuta fel ring fastighetsjouren på 031-18 48 33.
Boendeappen & Mina sidor
Här kan du felanmäla, skicka med förklarande bilder, göra bokningar, hitta viktig information och ta del av förmånliga erbjudanden. Du kan boka tvättstuga om digital bokning finns i din fastighet. Du kan även se avtal och hyresavier samt skriva ut dessa. Samt säga upp avtal.
Mina Sidor
App Store – för dig med iPhone
Google Play – för dig med Android
Boservice
Kontaktinformation till Boservice i ditt område
Boservice öppettider:
måndag-fredag kl. 07.15-08.30
(OBS – stängt fredagen den 7 november.)
Bobutiken
För tillfället är Bobutiken stängd. Mer information hittar du här: Tillfälligt stopp för tillval
Kontakt
031-731 51 90
Tis-fre 8.00-12.00
bobutiken@bostadsbolaget.se
Störningar
Om du skulle råka ut för ett allvarligt fel utanför kontorstid och det inte kan vänta till nästa dag kan du ringa Fastighetsjouren /Störningsjouren på 031-18 48 33.
Observera att det gäller allvarliga och akuta fel. Du kan också använda detta nummer om du upplever allvarliga störningar i ditt boende kvällar, nätter eller helger.
Trygghetsvärdar
Hammarkullen
031- 731 53 00
Alla dagar kl. 16-22:30
Rannebergen
031- 731 52 00
Alla dagar kl. 16-22:30
Tynnered
031-332 13 50
Alla dagar kl. 15-23
Brunnsbo
031- 332 14 60
Alla dagar kl. 15-23
Frölunda/Västra Järnbrott
031-332 13 53
Alla dagar kl. 15-23
Biskopsgården
031- 731 54 00
Alla dagar kl. 15-22:30
Skadedjur
Som hyresgäst hos Bostadsbolaget får du gratis rådgivning och sanering om du drabbas av skadedjur i lägenheten.
Har du frågor om skadedjur eller behöver hjälp ringer du Anticimex direkt på telefon 075-245 10 00.