Den 4-7 april, mellan 17 och 20 knackar vi på hos hälften av våra hyresgäster för att dela ut 2016 års hyresgästenkät. Fick du inte svara på våra frågor under hösten 2014 är det alltså din tur nu.
Vi brukar få både ris och ros i kundundersökningarna och det är bra. Det sporrar oss att arbeta hårdare. Ta därför tillfället i akt och berätta för oss vad du vill att vi ska göra mer av och vilka saker som du vill att vi ska ta tag i. Det är du och dina grannar som bäst vet vad ert bostadsområde behöver för att vidareutvecklas. De svar och kommentarer som ni lämnar, exempelvis via hyresgästenkäten, hjälper oss att prioritera bland åtgärder och projekt. Alla svar är anonyma.
Som hyresgäst har du alltid möjlighet att kontakta oss på Bostadsbolaget, kontaktytorna är många. Förutom att besöka oss kan du ringa (031-731 5000), mejla eller kontakta oss via exempelvis facebook. Alla dessa vägar är bra men eftersom kundundersökningen är så bred och besvaras av så många är den ett oerhört bra beslutsunderlag då vi ska bestämma och prioritera bland åtgärder och satsningar. Berätta därför vad du tycker och tänker om just ditt boende, bostadsområde och om Bostadsbolaget som hyresvärd.
Här kan du läsa mer om vad som gjorts i ditt område och titta på vår film om hyresgästenkäten.