Hoppa till innehåll

Ett nummer in – nya kontaktvägar till oss

Via Boendeappen och Mina sidor når du oss dygnet runt. Och istället för att ringa direkt till din fastighetsvärd kontaktar du nu vår kundservice.

Publicerad i Trivas nr 1 2025.

Numera når du oss via nya kontaktvägar. I stället för att ringa direkt till din fastighetsvärd eller uthyrare kontaktar du nu vår kundservice. Kundservice tar emot ditt ärende och svarar dig direkt eller skickar det vidare till personal som kan hjälpa dig.
För felanmälningar och frågor är det bäst att använda vår app och hemsida, som finns tillgängliga dygnet runt, året om.

Boendeappen – använd vår app för att skicka in felanmälan, förklarande bilder och få information direkt i telefonen. Läs mer om hur du gör här!
bostadsbolaget.se – logga in på vår hemsida för att skicka in frågor, felanmälningar, förklarande bilder, se dina kontrakt, hyresavier och annan lägenhetsinformation. Du loggar in här.
Kundservice per telefon – kontakta kundservice för frågor per telefon på 031-731 50 00 varje vardag klockan 08.00–15.00.