REGISTRERA

Registrera dig som ny användare.

    Registrera dig

 

 

LOGGA IN

Ange ditt personnummer med 10 siffror utan bindestreck (ÅÅMMDDxxxx).

Glömt lösenordet? →
 
Till nyhetsarkivet

Bara bokade besök hos oss – även receptionen

Som en anpassning till den rådande situationen där vi alla ska bidra till att minska smittspridningen av coronaviruset covid-19 så inför vi bokade besök på Boservice, Bobutiken och receptionen.
Detta för att vara rädda om varandra och minska antalet kontaktytor genom att du får en egen tid på Boservice istället för att trängas med andra i väntan på din tur.
Det innebär att du alltså kan boka en egen tid med fastighetsvärden för ditt ärende.

Ska du felanmäla ett enkelt fel i lägenheten kan du göra på flera sätt:
• Gör din felanmälan på Mina sidor på www.bostadsbolaget.se
• Lägg en lapp i brevlådan på Boservice.
• Ring oss och få hjälp med ditt ärende

Behöver du träffa oss personligen på Boservice så gör du så här
• Ring din fastighetsvärd och boka en tid när det passar dig. Telefonnumret hittar du på Mina sidor här på vår webb.
• Är du sjuk eller har symptom på förkylning så väntar vi med besöket och pratar över telefonen istället.

Observera att samma sak gäller för vår Bobutik och reception. Du ringer i förväg och bokar en egen tid. Om du har ett dokument du vill lämna in så finns det en brevlåda utanför receptionen. Mer om detta hittar du här.

Publicerad 2020-04-03